Zoek je een ervaren spreker voor jouw evenement? Iemand die inhoudelijke kennis en praktische ervaring op een leuke manier weet over te brengen? Iemand die jouw publiek kan inspireren?
Neem dan contact op om af te stemmen of ik iets voor je kan betekenen.
300+
4
Thema's
1
Spreker
Hoe word je klantgerichter? En waarom is dat belangrijk? Wat zijn de de 6 sleutelelementen van klantgericht werken? Wat moet je doen om klantgerichter te worden en hoe realiseer je dat in de praktijk?
Waarom zijn klantrelaties de motor van je groei? Wat zijn de sleutelfactoren voor succesvolle klantrelaties? Wat zijn de bouwstenen voor effectief klantrelatie-management? Hoe realiseer je in de praktijk betere klantrelaties?
Hoe zitten klanten in elkaar? Wat willen ze (en wat niet). Waarom moet je niet doen wat je klanten zeggen? Wat moet je wel doen (en waarom). Wat is de rol van medewerkers hierbij? En welke technologie moet je inzetten?
Hoe kun je crm technologie succesvol inzetten voor sales en marketing? Wat zijn de succesfactoren? En welke valkuilen moet je vermijden? Hoe zorg je voor betrokkenheid van iedereen, van directie tot de werkvloer?
Mijn ervaring als spreker
Ik heb veel ervaring als spreker op zakelijke congressen, conferenties, masterclasses, klantendagen relatiedagen en interne bedrijfsevenementen. Ook heb ik ruime ervaring met het inspireren van kleinere groepen zoals afdelingsteams of directieteams. Is jouw evenement hybride of volledig online? Natuurlijk kan dan ook!
Voor events die gaan over een van mijn favoriete thema's (zie elders op deze pagina) kun je mij ook inschakelen als dagvoorzitter. Zo was ik 4 jaar achtereen dagvoorzitter van het Nationaal CRM Congres.
Ben je op zoek naar extra veel interactie? Denk dan eens aan een workshop of business games. Met beide heb ik veel affiniteit (ik was oprichter van een bedrijf dat internationale business games ontwikkelde). Workshops kunnen flexibel worden afgestemd op het doel, het aantal deelnemers en de beschikbare tijd. Echt maatwerk dus.
Klink dit goed? Neem dan vrijblijvend contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.
Je bent in goed gezelschap
Hoe Ruud het onderwerp Customer Engagement overbrengt is beyond! Ik ben geïntrigeerd door zijn manier van vertellen en aan de hand van voorbeelden, leuke anekdotes komt het verhaal echt binnen.
Mijn 7 klantbeloftes
Dit zijn mijn beloftes over hoe ik als spreker bijdraag aan een geslaagd evenement:
Wat kost een presentatie?
Altijd een precair onderwerp, maar ik snap dat je graag wilt weten wat een presentatie kost. Mijn honorarium is afhankelijk van een aantal factoren: de duur van mijn bijdrage, de locatie, het aantal aanwezigen en de taal (Nederlands of Engels). In de meeste gevallen ligt het tarief tussen de € 1250 en € 2500.
Ik werk met een all-in tarief, dus je weet vooraf precies wat je betaalt. Geen verrassingen achteraf. Het tarief is inclusief voorbespreking, maken van een presentatie die is afgestemd op jouw doel en doelgroep, reistijd, reiskosten, voorbereidingstijd, geven van de presentatie, mijn aanwezigheid tot en met de eerstvolgende pauze om vragen van aanwezigen te beantwoorden en een handout na afloop.
Voor workshops, dagvoorzitterschappen, masterclasses, deelname aan panels en dergelijke gelden tarieven op maat. Ben je een goed doel of een instelling tot maatschappelijk nut? Voor bepaalde non-profitorganisaties hanteer ik een speciale ‘goede doelen korting’. Vraag ernaar bij het boeken.
Het belang van blije klanten. Wat vinden klanten belangrijk en hoe maak je ze blij? En hoe kun je opvallen tussen alle andere aanbieders in de markt?
Meer Succes met CRM
Wat zijn de sleutelfactoren tot succes? Waar gaat het in de praktijk vaak fout? En hoe kun je - ook als MKB of klein bedrijf - direct aan de slag om van CRM een succes te maken?
Over hoe klanten in elkaar zitten, het belang van loyaliteit en de waarde van klantrelaties. Een inkijkje in het hoofd - en hart - van je klant. Met praktische tips om weer verliefd te worden op je klanten.
Hoe word je data-driven, ook als je niet zoveel data hebt. Waar liggen de kansen en de mogelijkheden? Waar moet je voor oppassen? En hoe breng je data-driven marketing en sales in de praktijk?
Wat zijn de kansen en de mogelijkheden, de risico's en de valkuilen? Welke software is er allemaal verkrijgbaar? Waar begin je en waar moet je op letten.
Maak van je CRM Project een Succes
Wat is er nodig om je CRM-project te laten slagen? Wat kun je doen en wat moet je zeker laten? Praktische tips, trucs en praktijkervaringen om van je CRM-project een succes te maken.
Wat heb je aan CRM-software? Hoe word je een betere verkoper? Hoe gebruiken vooruitstrevende organisaties CRM-software om nog succesvoller te worden? Wat zijn de praktische tips & trucs?
Effectively Managing Customer Relationships
Hoe zorg je voor een waardevolle inzet van CRM? Vijf praktische geheimen om er een succes van te maken.
Van Klantervaring naar Maximale Klantwaarde
Dat de customer experience belangrijk is, dat weet iedereen. Maar hoe realiseer je maximale klantwaarde? Next level inzichten, tips en trucs.
The 5 Principles of Customer Loyalty
Why is customer-centricity important? What are the 7 habits of customer-centric organizations? What can you to tomorrow to be more successful?
Op zoek naar iets anders?
Neem contact op
Denk je dat ik zou kunnen passen bij jouw evenement?
Neem dan vrijblijvend contact op, dan bespreken we of ik iets voor je kan betekenen en of ik beschikbaar ben op de door jou gewenste datum.